onsdag 13 januari 2016

Kreativiteten flödar och teamträff på lördag

Idag är en effektiv dag! Jag känner mig kreativ och får mycket gjort.

Började dagen med sminkjobb på Strömsö och att planera kommande sminktider för TV-kanalen Yle som jag jobbar för. Sen åkte jag genast till mitt kontor som vi har på gymmet och skrev en "to-do-lista" att börja beta av. Har svarat på mail, jobbat med bokföringen och planerat teamträffen som vi ska ha med Team Trifinity i Helsingfors denna helg. 

Det kommer bli grymt kul! Jag och resten av trillingskaran (=coacher i teamet) åker iväg på fredag och har bokat ett familjerum på hotell så vi stannar över natten till lördag (Hoppas det finns en barnsäng som vi kan placera Robert i, haha).  Vi träffar de flesta från teamet på fredag men då är det fritt program och egen träning som gäller. Senare på fredag träffar vi också Bikinis By Freydis för att planera tjejernas bikinin.  På lördag har vi en spännande dag framför oss. Mer om det får ni se senare!