måndag 11 januari 2016

Bikinis By Freydis kommer till Helsingfors

Förra året fick jag kontakt med en fantastiskt duktig sömmerska/bikinidesigner från Island och det var en magisk upplevelse att öppna paketet med mina två tävlingsbikinin i. Kvalitetsmässigt var de perfekta, satt som smäck och hade fina detaljer som visade hur mycket kärlek hon verkligen lägger ner på dessa bikinin. Inför VM fick jag också en sidenrock att ha på mig backstage. 




Jag har aldrig träffat denna kvinna tidigare utan vi har bara haft kontakt via mail och Facebook (ändå lyckades hon sy mina drömbikinis helt enligt mina beskrivningar). Nu kommer hon äntligen till Finland och det ska bli så kul att träffa henne och fundera hur följande bikini ska se ut.


Hon har fortfarande några lediga tider på lördag och söndag (16-17.1) för er som bor i Finland och vill planera bikinin med henne och få uppleva den samma magiska upplevelsen när ni öppnar paketet och er bikini har anlänt. 

Maila freydis@bikinisbyfreydis för att boka tid!