fredag 26 december 2014

Mina planer 2015


Jag gillar att lägga upp mål. Utan mål och drömmar kommer man ingenvart. Dagarna ser likadana ut varje dag och vardagen känns rätt tråkig när man inte har något att sträva mot. Jag tror att vi kan bli bittra människor om vi saknar mål och drömmar. Visst kan man också nöja sig med att låta bli att försöka skapa sitt eget liv så som man vill och bara låta dagarna flyta på.  Det kan bli riktigt bra ändå om man har tur. Men den som inte lägger upp mål att sträva emot och bara låter livet ta sina egna svängar utan att själv hålla i tyglarna kan heller inte klaga när slutdestinationen inte blev så bra som den skulle kunnat bli.


De flesta av mina mål inför 2014 har uppfyllts och jag är mer än nöjd med vad jag åstadkommit. Tävlingarna gick bättre än förväntat, jag trivs med mitt jobb, företagen går bra och jag har lärt mej mycket. Nu är det dags för nya utmaningar.


Mina planer för nästa år är att:
- Öppna mitt tredje företag (mer om det senare)
- Utveckla Trifinity Training. Starta hemsidan, erbjuda mer tjänster och möjligtvis anställa personal.

- Utveckla Team Trifinity och också satsa på manliga tävlanden i grenar som Classic Bodybuilding och Men's Physique
- Flytta vårt kontor in till Wasa Sports Club (sker vid årsskiftet)
- Jobba med våra bikini-atleter som stiger upp på scenen för första gången 2015
- Satsa mera på föreläsningar. I januari besöker vi ett gym i Ekenäs för att berätta om Bikini Fitness och Classic Bodybuilding och precis som förra Fitness Eventet på Norrvalla är vi även på plats denna gång (17.1). Hade varit roligt att föreläsa i Sverige också, det ska vi försöka pricka in under 2015
- I maj visas dokumentärfilmen om Sara, Robert och mej som filmats in under 2013-2014
- Ny sponsor för 2015 har jag också, hoppas på att göra team Better Bodies stolta
- I tävlingsväg är planen att tävla hösten 2015 och innan dess hoppas jag på att bygga muskelmassa och gå ut på scenen med en bättre fysik än året som gått. En liten mellandeff kör jag nu januari och februari eftersom vikten inte riktigt hölls på den nivå jag hade planerat (damn chocolate!). Men annars är fokusen på att bygga muskler, speciellt benmuskler.

- Resa! Först ut blir Dubai i februari.



Så, det är några saker jag förväntar mej av 2015. Jag tror det kommer blir ett fantastiskt år!