fredag 7 november 2014

Fredag morgon

Veckan har gått snabbt förbi och det är redan fredag. Har haft roliga dagar på jobbet, tränat och i onsdags gjorde vi en intervju för Sportpressen. Denna vecka har jag gått på några spinningpass och i söndags var jag på Zumba. Roligt att variera träningen lite, har gått mest på känsla nu efter tävling och tränar vad som jag känner känns inspirerande just för den dagen.

En rolig helg väntar också för imorgon kommer världens sötaste Jannika från Jakobstad till mej och övernattar här. Vi tänkte gå ut och äta något gott och ta ett glas vin. Oj vad jag uppskattar sådana små saker nu efter diet och tävling. Sen på söndag är det farsdag så då ska vi fira pappa!

Jag tog förresten mod till mej och såg Strömsö-avsnittet jag var med i. Och det var ju inte så farligt! Jag tyckte det blev ett trevligt program. För er som missade det kan ni se det i 25 dagar till 
här:
http://arenan.yle.fi/tv/2166801