onsdag 19 mars 2014

What's up?

Kanske börjar vara dags för en uppdatering!

Dagarna ser rätt lika ut - träning, jobb, träning, jobb, sova. Hade dock en otroligt lyckad helg i Sundom med fina vänner. Det var middag och bad i badtunna och trots att jag hade med min egen mat, inte drack alkohol och blev enormt sugen på Hannes vitchokladmousse med jordgubbar och choklad hade jag en av de trevligaste kvällarna på länge. Med rätt umgänge som förstår mej och min tävlingssatsning går det så bra att hålla sig till sin diet utan bekymmer och ändå ha otroligt kul. Tack för lördagen!

Har också umgåtts med min familj och min söta mommo och moffa. De gör mej så lycklig.

Annat jag gjort är mina sminkskolningar på Yle, förberett helgens Bikini Fitness-skola och gjort en radiointervju. Har också registrerat vårt eget team som jag har tillsammans med Sara och Robert och så är vi mitt uppe i att starta vårt eget företag (har fortfarande kvar mitt egna så det bli intressant att driva två företag).

I helgen kommer vi ha SÅ kul med alla Bikini Fitness-intresserade på vår lilla "tävlingsskola". Ungefär såhär kommer vår dag se ut:

14:00 Info, licens, tävlingsmoment, anmälan till tävling, hur det går till backstage, tävlingsregler osv.
15:00 Kroppsvård, tävlingsfärgen, make up, bikinin, hårstyling, smycken
15:30 Skönhetsbehandlingar på salong som kan hjälpa att finslipa formen (Sonja från Ihohud berättar)
16:00 Paus
16:30 Poseringsträning
17:30 Pro Card! - Sara berättar om hur hon fick sitt Pro-card, vad det innebär och hur DU kan uppnå Pro Card-status
18:00 Mental träning före och efter tävling samt frågestund

Inte nog med det så är jag så stolt över de fina Goodiebagsen med massa proteinrikt och träningsrelaterat. Längtar till lördag!!