fredag 7 februari 2014

Tidsbrist

Hinner inte riktigt med bloggen denna vecka men jag lovar jag tar igen det med intressantare och fler uppdateringar genast tid finns! 

Försöker att vila och bli frisk, har ännu feber, men samtidigt har jag 1000 saker att göra. Peruker ska färgas, tvättas och friseras till nästa vecka, sminktider ska pusslas ihop så att alla produktioner får sina skådespelare sminkade i tid, smink ska beställas och så borde jag få allt påklart med vikarier och sminktider då jag åker till Thailand om två veckor! Samtidigt har jag Personal Trainer - prov nästa vecka och imorgon har jag ett modelljobb inbokat. Så just nu är jag alldeles virrig av saker som jag borde göra men samtidigt går allt så slött och långsamt då jag ännu är trött och krasslig. Men återkommer (förhoppningsvis) snart med nya friska tag!