fredag 25 oktober 2013

Varning - dessa är FÖR goda

Det finns en del livsmedel som är så goda att jag inte ens kan köpa hem dem, iallafall inte sådär till vardags. Varför? Jo för att hur mycket jag än intalar mej själv att jag INTE ska äta upp hela jordnötssmörsburken utan bara ta ca en matsked till gröten, att jag INTE kommer använda halva burken honung till att blanda en god kladdsmet med havregryn och annat jag hittar i skåpet och att jag INTE kommer äta hela chokladplattan utan bara ta en liten bit då och då - så vet jag att jag ljuger.

När jag beställde från Fitnessguru senast klickade jag hem 3 st Chocolate Crisp proteinbars och vid första tuggan insåg jag dessa var just den typen av livsmedel. De är så obeskrivligt goda, mjuka, chokladiga att det är helt otroligt. Så alla tre åts upp nästan genast.

Du som har bättre kontroll när det kommer till söta, goda grejer så kan jag verkligen rekommendera dessa bars! För dej som fungerar som mej - beställ inte hem en hel låda! De kommer ta slut direkt ;-)