måndag 12 augusti 2013

Läsarfråga


"Hej,
Jag hoppas verkligen att du kommer göra ett stort inlägg om tävlingen. Hur allt går till :)
Svar: Om du skrollar ner skrev jag ett inlägg om tävlingsdagen. Väldigt många har mailat som blivit intresserade av att själva tävla så ett inlägg om det kommer troligtvis upp snart också :)

Lite frågor:
1. lägger man färgen själv? jag har vart på en tävling tidigare i tyskland och kikade in lite backstage och såg att man kan göra färg i "tält" gör du det också? något som jag tänkt på är om man är naken där isf? ahha knasig fråga, men alltid udrat..."
Svar: Det brukar på tävlingar finnas folk som sprayar på färgen men det är rätt enkelt att göra det själv också. Man målar bara på några lager med en pensel. Och ja man är troligtvis naken, haha!

"2. WOW, vilket jävla resultat du nått!!! vad vägde du innan och vad är din tävlingsvikt? längd? Du är verkligen min förebild, likaså din syster!!! "
Svar: Tack ska du ha :) Innan jag alls påbörjade dieten vägde jag runt 60 kg och min tävlingsvikt var 50 kg.

"3. Måste man ha silikonbröst för att tävla? :("
Svar: nej det måste man absolut inte ha, det har inte jag och det gick bra ändå!