tisdag 2 juli 2013

God tisdagsmorgon!

Vaknade lite väl tidigt idag även om jag har en ledig dag. Jag är ju som sagt en morgonmänniska och känner mej alltid mest kreativ på morgonen. Så nu har jag spenderat morgonen med att bläddra igenom Fredrik Pauluns bok "50 genvägar till fettförbränning" samt läst om olika superfrukter på Lifes hemsida. Idag blir det nog ett besök till Life eller Ekosoppi, kan gå hur länge som helst bland hyllorna och läsa på burkarna. Någon annan som har hälsokostbutiker som favoritbutik? Då vet ni vad jag pratar om!

Planen var att sova länge (mission failed!) och sen göra min morgoncardio på löpbandet på gymmet men eftersom magen kurrar efter frukost och gymmet inte öppnar ännu på 30 min ska jag nu ställa mej på steppern hemma istället!

Ett boktips för dej som vill läsa mer om hälsa, om olika livsmedel som motverkar sjukdomar och ökar ämnesomsättningen tycker jag du ska läsa Fredrik Pauluns "50 genvägar till fettförbränning". Handlar som sagt inte bara om fettförbränning utan också mycket annat intressant om hälsa. Lättläst och intressant!