söndag 14 juli 2013

4 veckor kvar

Jag har svårt att förstå att det bara är 4 veckor kvar tills jag står på scenen. Det är obeskrivligt, har nog inte fattat det ännu. Börjar få fjärilar i magen. Både av nervositet men samtidigt är jag taggad! 

Dieten har inte gått perfekt, jag har fallit dit några gånger. Visst avundas jag de som strikt klarar att följa sin diet utan minsta snedsteg men för att vara den godisgris som jag är så är jag ändå stolt över mej själv.

 Det har varit en lärorik resa och all kunskap jag fått ut av den skulle jag inte vilja vara utan. Något annat positivt är de härliga människor jag fått kontakt med som också gör samma fitnessresa som jag. Positiva, starka och fina människor att utbyta tankar med och inspireras av.

Nu kämpar jag det sista! Sen ska jag försöka att njuta av att stå på scenen utan alltför mycket nervositet och så får vi se vart resan fortsätter.