tisdag 5 mars 2013

Tisdag i Seychellerna

Nu är det bara ca 5 dagar kvar av denna resa. Snabbt har det gått. Lite färg har jag fått men i jämförelse med resten av familjen Kronman ser jag ut som ett vitt spöke, önskar jag hade deras pigment! Nu sitter vi och väntar på vår chaffis som ska ta oss runt ön på utflykt idag. Vi sa kolla in lite olika stränder och sevärdheter. Har tyvärr gått och fått världens förkylning med täppt näsa, hosta, ont i halsen och lock för öronen. Men inte ska jag klaga, solen skiner och det kommer bli en fin dag.

Träning och kost har gått helt okej. Har knappast gått framåt men samtidigt känns det som att jag inte förstört något heller. Jag är ungefär i samma form som då jag åkte. Lite mer vätska har jag säkert samlat på mej, känner mej lite svälld. Men det försvinner rätt snabbt när jag återgår till mina vanliga rutiner. Har fått mitt nya kost-och träningsschema och vad ska jag säga... detta blir en utmaning. Tuffaste hittills! Mycket fisk vilket jag inte alls gillar. Men bara att bita ihop.

När jag kommer hem är det sen bara runt 3 veckor innan jag sitter på planet och gör nästa resa. Den resan kommer ha mer med fitness att göra och det kommer bli så otroligt kul, som en dröm som går i uppfyllelse! Men mer om det när det närmar sig!