torsdag 28 mars 2013

Nej jag har inte packat ännu

Som vanligt har jag haft så fullt upp att jag inte ens hunnit packa ännu. Jag har en liten lucka nu på en timme som jag ska ägna till att äta och till att packa, sen är det jobb fram tills flyget går ungefär. Min "att göra"-lista är forfarande oändlig och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag undrar när jag senast faktiskt haft TID att i lugn och ro packa inför en resa? Det är sånahär gånger som jag märker hur mycket jag faktiskt har att göra om dagarna. 

Träningen idag har lämnat lite halvslarvigt. Var trött och stressad på morgonen. Eftersom jag missar typ 4 träningspass nu när jag reser hade jag tänkt göra det bästa av det och ta det viktigaste - rumpträning. Men nja, det gick inte så bra klockan 6:30 på morgonen och med tankarna snurrande i huvudet om vad jag inte får glömma att packa, vad jag ännu måste göra före vi åker osv. Två övningar för rumpa, 20 min på löpbandet så ingen ordentlig träning. Började istället ta tag i "att göra"-listan. 

Nåja, nu ska jag inte slösa tid på att sitta här och blogga. Min fisk är uppäten och jag ska börja slänga ihop bikinin, kläder, tävlingsskor, träningskläder osv.  Ska försöka hålla er uppdaterade så gott det går!