fredag 22 februari 2013

Klockan är 6:00..

.. och jag hörde just fågelkvitter. Det måste väl ändå vara ett tecken på att snaaaaart börjar våren kika fram! Har också märkt hur ljust det blivit, redan 8:00 när jag kliver ut från gymmet. Jag åker som sagt iväg imorgon till Seychellerna under 2 veckor så jag tjuvstartar lite men vi får hoppas att vädret är riktigt härligt här när jag kommer tillbaka. 

Just nu sitter jag med en kaffekopp i handen, gymkläderna på och ska snart åka iväg till gymmet. Packat inför morgondagen har jag inte gjort men det hoppas vi att jag hinner senare idag. 

Kosten har gått förvånansvärt bra denna vecka, har fått mina små sötsugs-attacker men de har gått om efter en stund (eller efter att jag gnagat på någon morot/riskaka). Träningen har också gått super denna vecka, har börjat lite senare om dagarna (8:30) så jag har hunnit med hela morgonträningen, vilket jag inte brukar hinna. 

Nu får vi bara se vad det finns för mat på Seychellerna. Har bunkrat upp med tonfisk och proteinpulver att ta med i väskan ifall om. Mest orolig är jag att falla för alla frestelser med pannkakor och sötsaker till frukosten t.ex men så länge jag förösöker hålla det med måtta och gör all min träning perfekt så ska det säkert gå bra.