söndag 24 februari 2013

Bodylotion-favoriter just nu

(Tidsinställt)

Jag vill gärna ha något extra av min bodylotion annat än bara en fuktighetskräm. Jag tror inte att cellulitkrämer gör underverk men om jag ändå ska stå och smörja in mej varje dag så skadar det ju inte att krämen möjligtvis ger lite effekt. Om inte annat brukar huden blir väldigt mjuk och len av och se slätare ut. 

Jag gillar också krämer som har en svag brun-utan-sol-effekt och som gradvis gör huden mörkare desto mer man använder den men ändå inte så stark att man behöver vara rädd för att bli fläckig. Dessa använder jag just nu:



                                            Aco Sun kissed (från Vasa centralapotek)      
     

             Redubest Gel Unisex (beställt från nätet, minns ej sidan men googla om du är intresserad så kommer det säkert upp någon nätbutik som har den )