tisdag 12 februari 2013

12.2 Dagens diet och träning

Av min coach har jag fått lära mej att ta en dag i taget. Varje dag som diet och träning hålls enligt planen är en dag där jag får klappa mej på axeln och vara nöjd. Man ska inte tänka på den långa väg man har att gå utan ta det i små steg. Idag har inte varit en dag där jag riktigt kan klappa mej på axeln. Maten har följts okej, inte perfekt men okej. Träningen har gått sisådär. Var krasslig igår så skippade träningen och har inte riktigt fått energin tillbaka.

 Jag gillar heller inte att träna sent på kvällen som jag måste göra idag. Alla maskiner jag behövde var upptagna så det gick inte riktigt att följa schemat med många superset. Det slutade med att jag för första gången totalt struntade i schemat och körde egen träning så gott det gick. Men höll mej förstås till de muskelgrupper jag hade på schemat. Tyckte jag brände av ett rätt bra pass i vilket fall som helst med tanke på att jag inte var fullt laddad varken fysiskt eller psykiskt. Men det kan vara så ibland. Jag kommer nog ändå klappa mej på axeln, vara nöjd och hoppas på att morgondagen bjuder på ny energi.

Cravings har jag också idag. Men inga sånahär godheter till mej idag: