torsdag 4 oktober 2012

Good feeling

Fullt upp denna dag också. Till att börja med ska jag på 2,5h sminka och laga hår till 4 olika program vilket blir 6 personer. Det är Buus-fredag, Utmanad, Strömsö och Närbild. Lite senare är det också Nyheterna som ska fixas. 

Efter detta ska jag klippa min käre bror och på eftermiddagen och kvällen har jag kunder på Lady Line. 
Och så börjar samma procedur imorgon igen! 

Måste säga att det är mycket på gång just nu. Har de senaste veckorna skrivit på två kontrakt, det ena Yle och det andra något som inte alls har med jobbet att göra. Men mer om det någon annan gång. Igår var jag också på ett möte med ett företag som även de hade intressanta ideér. Samt att det är lite bröllops- och festsminkingar på kommande.  Så det blir en intressant höst och vinter!

Igår återförenades jag med kära gymmet igen efter en och en halv veckas paus. Väldigt lätt 45min träning för benen men det känns ändå av idag.