söndag 16 september 2012

Svar på kommentarer

Hej Camilla! Gillar din blogg skarpt! 
Tänkte höra med dig, pga av jobbiga jobbtider lite då och då,
 har jag kollat upp fettförbrännings tabletter om de ska vara bra osv. 
Du som tränar och har koll på olika träningspreparat, 
har du något tips på något som hjälper mot viktnedgång. 
Kan säga att jag tränar så ofta det passar med jobbet.

Svar: Hejsan och roligt att du gillar bloggen!  Egentligen finns det inga "mirakelpiller" mot viktnedgång men de jag själv tror på och tror ger en viss effekt är CLA som tas i tablettform och grönt te som man antingen kan dricka eller så finns det också tabletter. Sen om du inte har så mycket tid med träning så kom ihåg att små saker gör mycket i det långa loppet. En halvtimmes promenad på morgonen, att ta trappor istället för hissen, gå och cykla istället för att alltid ta bilen osv ger mer effekt än fettförbränningtabletter.



Vilket läppglans har du på läpparna? ser så himla fint ut :)
Svar: Om jag inte minns helt fel använde jag först en ljusrosa läppenna från Aden i färgen Mellow. Sen läppglans från Elizabets Arden som heter High Shine Lip Gloss  i färgen Shimmering Pink



Vad tycker du om make-up studio smink? är dom användbara eller bara skit?
Svar: Tyvärr har jag bara provat några ögonskuggor därifrån och minns att jag tyckte pigmenten var aningen dåliga i just den paletten jag provade. Så mycket annat vet jag inte om Make Up Studios smink tyvärr. Men skit tror jag inte dem är.