torsdag 5 juli 2012

Lite dåligt med uppdateringar

Har inte riktigt haft tid att blogga. Jobbat mycket och när jag inte jobbat har det varit annat som tagit upp tiden. Har också haft träningspaus en vecka så inget nytt på den fronten samt att jag njutit av massor med gott senaste tiden så några hälsosamma tips har jag inte riktigt kunnat delat med mej av.


Är hemma på lite matpaus nu och fortsätter jobba fram till 20:30. Sen är jag LEDIG resten av veckan! Jag och mina närmaste åker iväg för en helhelg på Bergö med massor av solande, god mat, wakeboard och bastubadande. Tror inte det kan bli mycket bättre än så. Jonas åker snart tillbaka till Italien så nu kör vi en riktigt härlig sommarhelg på villan!


Har en hel del kommentarer att svara på, lovar att göra det efter helgen och skärpa mej med bloggandet! Dessutom kör jag igång med träningen igen och ska återgå till en hälsosammare livsstil. Men inte nu, inte dag, inte i helgen. Det ryktas om att Sara bakat en kladdkaka och att Robbe ska göra sina specialhamburgare!