lördag 12 maj 2012

Mina behandlingar på Lady Line

Jag fick lite frågor om hur man gör för att boka tid till mig osv. Kom på att jag kanske aldrig riktigt har skrivit det så tänkte svara på de vanligaste frågorna jag brukar få:


Hur bokar man tid till mig?
Du kan gå in till lady Line och boka tid i receptionen (Handelsesplanaden 14B). Där har jag alltid en kalender med inprickade tider att välja på. Det går också bra att ringa till Lady Line på numret 010 396 3200.


Vilka dagar och tider finns det?
Eftersom Lady Line har öppet från 6:30 till 21:30 och jag själv är rätt så flexibel med tiderna brukar jag lägga in allt från morgontider, dagar till sena kvällar. Det är fullt möjligt att komma på behandling klockan 8 på kvällen men även kl 9 på morgonen. Det brukar finnas tider nästan varje vardag, ibland också lördagar. Råkar det inte finnas några tider inskriva i kalendern som passar, lämna ditt nummer till personen i receptionen så kan jag ringa dig.


Behöver man vara medlem på Lady Line för att komma på behandling till mig?
Nej det behöver man inte, det är öppet för alla


Hur gör man när man ska komma på sin behandling?
Du går in till Lady Line och säger i receptionen att du har en tid till mig. Sen kan du sätta dig i soffan och vänta så kommer jag och hämtar dig. Mitt rum är längst bort, förbi duschar och bastu så det är lite svårt att hitta själv dit.