lördag 28 april 2012

Vårkänslor

Börjar få vårkänslor nu. Känner mej pigg, glad och förväntansfull inför sommaren. Idag när jag gick hem från gymmet kände jag riktigt doften av vår. Det gjorde ingenting att det regnade, det kändes ändå härligt i luften. Jag var så in i mina egna tankar och egna lyckokänslor att jag helt glömt bort att jag faktiskt CYKLADE till gymmet. Där hade jag gått nästan hela vägen hem förrän jag kom på att cykeln ännu stod på gymmet. Bara att vända om och hämta den. Men inte ens det kunde förstöra mitt glada humör.

Inte nog med att solen tittar fram, fåglarna kvittrar och havsutsikten från lägenheten är en fröjd för ögat. Jag fyller dessutom år på måndag! Hela 23 år gammal blir jag men med större delen av mitt liv framför mig. Det är en ganska passlig ålder. Jag trivs med livet, har kommit underfund med vad jag vill göra av det och har uppnått precis det jag velat uppnå hittills. Jag är också säker på att många spännande utmaningar och lyckliga dagar väntar.


Trivs så bra där jag bor just nu. Havsutsikt, tyst och fridfullt men ändå nära till centrum.