söndag 22 april 2012

Camilla testar

Var inne på Stockman Beauty och blev nyfiken på ett märke som jag inte provat förut, nämligen We Care Icon. Mycket förmånliga produkter dessutom. Köpte en foundation och blev helt såld. Vilken vacker yta den ger! Innehåller dessutom inga parabener eller tilltäppande mineralolja. Jag tyckte den var billig också, 8,90€ kostade den. Normalt brukar jag behöva betala över 10 € för en bra foundation.
We Care Icon Matt Wear Long-Lasting Makeup -meikkivoide



Såhär sammetslen hud fick jag av den:




Samtidigt testade jag även Lumene Skin Tone Perfector och även den blev jag helt kär i!  Det är som ett skimmrande solpuder men i krämform. Det finns två olika nyanser, jag tog det ljusaste eftersom jag vill använda den som highlighter t.ex på kinbenen. Detta har jag gjort på bilden. Som ni ser ger det en hälsosam lyster men utan att vara onaturlig med massor av glitter. Det ser ut som att det är huden som naturligt har fin lyster. Denna kan man också blanda med  sin foundation om man vill få extra glöd till hela ansiktet. Har ännu inte testat det men ska göra det idag.