tisdag 10 april 2012

Bra början på dagen, mindre bra slut

Började dagen med en timmes powerwalk på gymmet. Efter gymmet kom Sandra hit och så kämpade vi med att få bort löshåret, reda ut håret och sen lägga i löshåret pånytt med nytt tejp. Efter 4 timmar var vi klara och hon åkte iväg till jobbet.

Så gott allt väl. Själv hade jag jobb efter två timmar men fick plötsligt en väldig huvudvärk. Hur jag än försökte vila och få huvudvärken att gå om blev det bara värre och värre. Ont i hela huvudet, värk bakom ögonen, i tinningarna, illamående.  Jag är inte någon som ger mig lätt och åker ofta till jobbet med huvudvärk, ont i magen, feber eller förkylning. Men detta gick inte.  Så fick ställa in dagens jobb och stanna hemma och vila. Efter tre värktabletter känns det helt okej just nu.

Hatar att behöva ställa in jobb. Men men, så kan det vara ibland.


Nygammal bild av Jonas Udd.  Tagna för ganska länge sen men hade försvunnit från datorn men nu fick jag dem skickade till mig pånytt .