lördag 31 mars 2012

Helgen hittills

Helgen hittills har varit både bra och dålig. Superroligt under dagarna och tidigt på kvällen men klockan 9 och efter verkar vara någon slags oturstid för mig. På torsdag hade vi riktigt roligt hemma hos oss med Hanne och Toffe. Sen gick vi till Filicia och där började oturen slå in. Köa 1 timme, inne ca en halvtimme och så går brandalarmet, ut och frysa hur länge som helst utan jacka och sen när jag kommer in igen märker jag att nån tagit min jacka. Inte var den så dyr men jag tyckte verkligen om den jackan och i ärmen hade jag lagt mina vantar jag fått av brorsan till julklapp. Där någonstans tappade jag allt festhumör och tog en taxi hem för att inte behöva gå hem i kylan utan jacka.


Fredagen började hur bra som helst. Vi gick till stan och träffade massor av trevligt folk på torget och tittade på Olympiaden. Sen gick vi ett gäng och åt mat på Amarillo, vidare till citymarket där pojkarna hittade fina mössor (som ni kan se på bilderna här nedan) och sen till oss för lite förfest. Riktigt roligt hade vi och sen for vi vidare till Fontana. Vi hade tur och kom dit nästan först av alla så genast de började släppa in folk fick vi gå in. Allt bra hittills men direkt vi kommer till Fontana börjar oturen igen. Jag får riktigt konstigt brännande ont i magen och sitter mest hela kvällen även om danshumöret var på topp. Tråkigt. Sen blir mitt  ont i magen värre och jag beslutar mig för att ta en tidig kväll igen så åkte hem efter att Mange och gänget spelat runt halv 2 tiden. Men fick iallafall träffa många bekanta jag inte sett på evigheter så det var ju roligt iallafall.