onsdag 18 januari 2012

Trött och nöjd

Trött och nöjd är jag efter denna dag. Har hunnit vara ute och promenerat, ätit frukost på Arnolds med Robin (inte världens nyttigaste men man får ju unna sig ibland), bytt telefonabonnemang, gjort frans-och brynfärgningar samt en ansiktsbehandling, gått igenom produktlagret och funderat vad jag måste beställa och sist men inte minst tränat. Det blev en TBC-timme idag och det var riktigt roligt att gå på ett grupptränings-pass nu när jag mest tränat styrketräning för mej själv.

Som sagt är jag nöjd över denna dag. Jag är nöjd över de flesta dagar nuförtiden. Ni vet kanske när man skjuter upp allt och tänker "när jag är klar med skola/byter jobb/ får semester/ när det blir helg.. DÅ ska jag njuta och vara lycklig". Man glömmer så lätt att leva just nu. Det gjorde iallafall jag mycket förut. Men just nu känner jag att varje dag är underbar och att jag är lycklig precis som det är nu. Varje dag är ett äventyr och varje dag finns saker att se fram emot.

"There is no such thing as an unimportant day."
Robin Sharma