torsdag 22 december 2011

Torsdag

Tänk att det är julafton i övermorgon!! Längtar samtidigt som jag gärna skulle haft några fler dagar på mig att ordna allt med städning och julklappar. Julklapparna har jag nästan klara men det är några småsaker ännu och så ska allt paketeras också.

På tisdagen blev det ollistisdag för våran del. Kom dit ganska tidigt så det var bara att gå in men efter en liten stund var det lång kö utanför och fullsmockat med folk inne. Volymen var också ovanligt hög så lite hes blev man av allt skrikande.

Onsdagen bestod av jobb på Lady Line och sen klippte jag två kompisar. Många som ska ha sig fina i håret nu före jul! Sen blev det tortillas på kvällen och lite akrylmålande.

Nu ska jag gå iväg till Skönhetspunkten och jobba där några timmar sen kan man säga att jag har jullov! Ska och handla sista julklapparna och så står glögg och pepparkaksbakning på schemat när jag kommer hem. Lite julstämning måste man ju få såhär före jul!