fredag 16 december 2011

Nyårslöfte - blogga mera

Jag ska börja blogga igen har jag bestämt. Har inte riktigt haft nån lust att sitta framför datorn och det har varit mycket med flyttande hit och dit och annat som tagit upp tiden. Men nu är jag redo igen, jepp!

Vad har jag hunnit med på sistone då?
- Flyttat till en lägenhet och sen flyttat till en annan lägenhet. Nu trivs jag bra i en nyrenoverad tvåa passligt nära till centrum och nära till gymmet.
- Jobbar med mitt egna företag på Lady Line centrum där jag jobbar som kosmetolog. Jobbar även på Skönhetspunkten på strandgatan och så gör jag olika sminkjobb bl.a för salong Peter&Jina och Yle.
- Eftersom jag bor tillsammans med en lika träningsgalen person som jag har det blivit mycket träning. Allt mellan 3-7 pass i veckan.

Denna vecka har varit en lugn vecka. Inte så många som unnar sig behandlingar såhär före jul. Lite mera på sminkfronten dock - imorgon är det 5 stycken sminkningar som ska göras. Kul ska det bli!

Efter nyår är det rätt mycket jobb för Yle. Strömsö-program, nyheterna, barnprogram osv som ska bandas.


Ha en riktigt trevlig fredagskväll allihop!