måndag 6 juni 2011

Skolan slut för denna gång

Nåjaa som ni säkert räknat ut blev jag färdig kosmetolog nu för någon vecka sen! Och jag kan inte annat än vara nöjd med både slutbetyget och skolan i helhet. Optima är absolut bästa skolan jag gått i och jag har trivts otroligt bra. Synd att det måste sluta nu men nya äventyr väntar.

Tänker ta paus nu från studerandet och jobba en tid och leva livet. Göra precis vad jag vill och tycker om. Har nu börjat jobba på Lady Line och trivs riktit bra där. Allt från arbetskompisar till omgivning passar mig utmärkt. Enda som bekymrar är väl min icke-så-bra finska men till och med den biten är ganska rolig. Äntligen får jag lära mig mera finska och det känns ganska bra när jag inser att jag faktiskt kan göra mig förstådd.

Har varit ledig en vecka och tiden har mest spenderats Robin, godis och skräpmat. De två sista hade ju kunnat strykas. Men nu blir det träning och hälsosam mat igen!

 En dag att minnas:

  Klar för dimission


Finputsar sminket före fotografering
 


 Soffi och jag blev färdiga kosmetologer!


 Såhär djupa smailgropar har man efter att fått träffa Robin efter 5 veckor


Två favoriter, mommo å Robin <3