fredag 20 maj 2011

Imorgon åker jag hem

Började dagen med att åka till Frölunda för att inhandla det sista som jag skulle ha med mej hem. Åt frukost/lunch på ett cafe och åkte iväg till salongen där jag hade två ansiktsbehandlingar. Efter att jag slutat gick jag till Salong Aveny och gjorde en spray-tanning och nu har jag just kommit tillbaka till lägenheten.

Åka härifrån gör jag med blandade känslor imorgon. Det har varit obeskrivligt roligt att vara här och jag är så glad att jag åkte hit och fick möjlighet att lära känna två underbara människor. Fanny och Violeta har gjort så att jag sett fram emot varje arbetsdag! Saknade dem genast jag stängde salongsdörren idag och hoppas så att dem förstår hur bra jag trivts på salongen.

Fick till och med lite avskedsgåvor hem:

Och i paketet var andra delen av "The Secret"-böckerna!! Har bara den första och alla som känner mej väl vet att det är den PERFEKTA gåvan till mej. Är så glad! Behöver jag ens säga att det känns som det var "meant to be" när den första salongen hade fått förhinder och jag hittade till denna salong? Jag hade dessutom tänkt i precis samma bana och gett min favoritbok av Robin Sharma till dem. Så får hoppas den ger lika mycket glädje och intressant läsning som The Secret: Kraften, kommer att ge mig. Tack Violeta och Fanny för denna härliga tid och jag känner på mej att vi snart ses igen!

The Secret : kraften (inbunden)