måndag 11 april 2011

På ladyline idag

Idag var första praktikdagen på ladyline. Har varit riktigt roligt och har träffat massor av trevliga människor. Började dagen med ett pilates-pass och sen har jag mest stått i reception och lärt mig lite om kassasystemet och andra nödvändiga saker. Har varit från 9 till 5 idag. Skulle egentligen fara hem tidigare men tyckte det var trevlig att stå där bakom reception och prata med de andra som jobbar där så stannade lite längre.

onsdag mellan 16:00 och 20:00 och fredag mellan 10:00 och 14:00 denna vecka gör jag handmassage (15min), snabbmanikyr (15 min), manikyr (30 min) och ögonbrynsplockning + nagellackning eller ansiktsmassage (15 min) på ladyline så det är bara för medlemmar att komma på behandling. Priset är mellan 5 och 10 euro.

Imorgon tar jag nya tag och ska se till att lära mig ännu mera!