fredag 29 april 2011

Fredag i Göteborg

Idag har jag gjort ansiktsbehandling och helkroppsmassage på salongen. Kunderna blev riktigt nöjda så det känns bra. Har också tillsammans med Fanny pysslat med små presenter som vi ska dela ut. Har varit en riktigt bra dag. Nu har en vecka gått på Hudterapeuten och det känns väldigt bra och jag trivs verkligen. Det är ett mycket intressant ställe där jag har möjlighet att lära mig mycket nya produkter och behandlingar!

Har just suttit på balkongen och läst en bok. Har redan läst ut en bok på dessa få dagar och är nu på gång med andra. Kul då Cecci har spännande böcker att låna.

Har inte haft så mycket hemlängtan ännu men nu känner jag att den börjar komma krypande när det händer så mycket roligt hemma i Vasa. Skulle vilja fira min födelsedag tillsammans med mina trillingsyskon imorgon och fira vappen och första maj med nära och kära. Men det kommer fler födelsedagar och jag trivs riktigt bra i Göteborg.