lördag 30 april 2011

Camilla 22 år



Så fort tiden går! Det känns som det inte var så länge sen vi trillingsyskon tävlade om vem som skulle sitta längst fram i barnvagnen, som Robert vinkade omkull Saras trehjuling och slog pappa med sopborsten, som Sara föll i en vattenpöl när hon jagade en vit katt och som jag bet med mina små tänder alla som jag blev arg på.

Nu skulle man kunna kalla mig vuxen tror jag. Lite klokare och med bättre självförtroende möter jag världen idag än för några år sen. Jag skulle också vilja påstå att jag är mycket mer positiv idag också. Livet är underbart och varje dag är en gåva.

Grattis också till mina underbara syskon Sara och Robert som jag har turen att få ha födelsedag på samma dag som. Vi hade inte möjlighet att få en egen tårta att garnera denna gång så som vi förr gjorde på barnkalasen men jag önskar er ändå en riktigt bra födelsedag!