måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Till att börja med kan jag berätta att helgen varit helt perfekt och den har spenderats men dem som står mej närmast. Hunnit träffa Chotta och Nylle, brorsan, varit på inflyttningsfest till Rolle och blivit bjuden på mat på Il Banco av sötaste Robin. Tänk vad livet kan vara underbart.

Vändagen idag som säkert ingen missat. Sitter och funderar över hur fina människor jag har i mitt liv:


Mina finaste syskon Sara, Robert och Niklas som är de bästa syskon man kan tänka sig.

Min underbara mamma och pappa som alltid ställer upp för mej.

Min mommo och moffa som jag är så glad över att ha i mitt liv. När man stiger in i deras hus försvinner alla bekymmer och man kan ladda upp all positiv energi igen.

Bästaste vännen Charlotta som trots att vi inte träffas så ofta alltid har en plats i mitt hjärta.

Mina klasskompisar i Jeppis som förgyller dagarna och som får tunga skoldagar att kännas lättare. En extra kram till Jannika och Soffi!

Finaste Robin och de andra två söta grabbarna Pake och Toffe som just nu kryper runt i skogen i kylan i Dragsvik. Tänker på er stackare!

Jennie som jag känt länge och som jag delat många roliga stunder med. Vi träffas alldeles för sällan, det ska det bli ändring på! :)

Världens snällaste vän Rolle som går att lita på i vått och torrt

Vändagskramar också till Christian, Lotta, Nicke, Felicia, Elis, Marita, Michael och alla andra fina männskor där ute.

Önskar er alla en riktigt bra vändag. Var tacksam över de männskor ni har i ert liv och ta hand om varandra!