söndag 26 september 2010

Sköna söndag

Sov länge denna morgon. Efter att vi vaknat och insett att kylskåpet var ganska tomt så åkte vi iväg till Sundom där vi åt morgonmål och tittade på Idol-repriser. Robbe kom också dit och var snäll och hade köpt glass till oss. Åkte sen hem till Solf och gav hunden mat och sen for vi ut och fiskade! I sommar är första gången jag varit med och kastat själv och det är ju jättekul!

Bilder från fisket:

 Robert redo för lite fiskande

 Mycket kläder måste vi ha på oss för att inte frysa

 Jag tycker också det ska bli roligt att fiska

 Första fisken fick jag upp!

 En fin gädda blev det

 Jag var nöjd och glad över min fångst


 Christian fick upp flera gäddor

 Jag blir bara bättre och bättre på kastandet


 Christian var mycket glad åt dagens största fångst

Runt 3 kilo var den

 Robert var mindre glad. Han fick inge napp alls idag.