måndag 27 september 2010

Nominerad

Nu har jag fått en nominering av Sara så jag ska alltså berätta 7 saker om mej som få vet.

1. När jag började på tvåan i lågstadiet grät jag och ville att mamma skulle följa med mej precis som hon gjorde när jag började ettan

2. När jag var liten hade jag ett mjukisdjur som var en panda. Den fick följa med överallt och när vi åkte båt t.ex till villan var jag livrädd att pandan skulle drunkna så den fick ha en flytväst på sig.

3. Jag är ofta nervös helt utan orsak

4. Jag har haft nästan svart hår. Det såg hemskt ut.

5. Mina trillingsyskon och jag drar ofta inside-skämt som ingen annan förutom vi skrattar åt. Vi har precis samma humor och har alltid roligt tillsammans.

6. Jag har ett litet ärr på handen efter att ha klippt mej i handen istället för pappret

7. Jag har väldigt kort stubin och blir lätt irriterad och arg.

Och så nominerar jag vidare 7 pers:
- Cecci (som redan nominerats av Sara)
Chotta (också nominerats av Sara)
- Angelica
- Jenny L
- Christina
- Jenny V

Äh, det blev bara 6 st.