måndag 6 september 2010

Franspermanentning

Trötta efter helgen åkte jag och Soffi iväg till Jeppis mitt i natten (kändes det som.. klockan var halv 7). När vi kom fram stod franspermanentning på schemat. Med detta menas att man rullar upp fransarna på en liten liten spole och permanentar dem så att de får ett fint böj uppåt. Ger riktigt bra effekt speciellt på långa fransar. Så nu vet ni det!

Kom just hem och har fixat lite med praktiken som börjar nästa vecka. Har inte riktigt allt på klart ännu hur jag ska lyckas få ihop alla timmar men det ska nog lösa sig!

Allt med träning har jag förresten lagt på hyllan ett tag nu. Det är höst snart och nu är det tillåtet att gömma sig i varmare och större kläder igen. Inte för att jag nån gång brukar bry mej om att vara iform just till sommaren utan jag försöker nog att hålla mej någorlunda hälsosam året om. Men nu känns det bara som att jag inte vill tänka på träning och vad jag ska äta och inte äta. Småningom kommer motivationen till träning att komma tillbaka men fram till dess ska jag njuta av allt gott som jag är sugen på (= choklad!).