måndag 23 augusti 2010

Måndag igen

Började denna måndag med en lång busstur. När jag kom fram till Jakobstad och till skolan så sminkade vi fantasi-make up. Det var roligt och jag blev nöjd med det jag sminkade. Kanske lägger upp bilder på det sen.

Just nu sitter jag hos Jannika och tittar på The Hills. Min lägenhet är inte färdig ännu på en vecka så det blir någon natt här och så pendlar jag mellan Vasa och Jakobstad någon dag. Ska bli skönt att få flytta in till min egen lägenhet sen så att jag kommer igång med rutinerna ordentligt. Då ska jag börja träna igen (har haft lite paus med det nu).

Helgen har varit väldigt lugn vilket var bra eftersom jag håller på att bli förkyld. Hälsade på hemma i Solf och mommo och moffa, kollade på film, klippte Christian och mamma, var på kaffe och ut och körde osv. Nästa helg är det väl villaavslutning om jag inte minns fel? Då ska vi nog fara till någon villa :)