tisdag 20 juli 2010

Utflykt

Vaknade runt halv 10 och for till gymmet och tränade 1 timme. När jag kom hem gjorde jag mej i ordning för en heldag i Jakobstad. Mamma och Sara kom och hämtade mej och så bar det av. Första stoppet blev hos Jonas mamma där vi drack kaffe och åt god jordgubbspaj med glass. Efter det stannade vi i centrum och gick på stan. Shoppade en lite längre tröja åt mej och så hittade jag fina Björn Borg kalsonger till Christian. När vi tröttnat på att gå på stan gick vi till O'learys och åt hamburgare. Mätta och belåtna for vi in och kikade på min lägenhet där det pågår en rör-remont (eller nåt sånt). Där var det inte alls i skick ännu. Får hoppas det blir färdigt före jag börjar skolan!

Nu har jag just kommit hem. Kanske blir att se någon film ikväll och sen gå och sova ganska tidigt. Jobbar hela dagen imorgon.