söndag 23 maj 2010

Oaktiv

Har varit lite oaktiv med bloggandet på sistone. Inte riktigt haft tid och lust när det finns så mycket annat roligt att göra när det varit så fint väder.

I lördags var jag till mommo och moffa. Klippte gräsmattan och så drack vi kaffe utomhus. Efter det for Christian och jag till Christians villa. Var så härligt att åka båt och vara på villan!



Idag, Söndag, har jag hunnit:
- Njuta av en morgonpromenad längs stranden
- Vara till stan och insett att allt var stängt så jag inte kunde köpa nån avslutningsklänning
- Fått panik över att jag inte har någon klänning till avslutningen
- vara avonsjuk på Sara och velat byta liv med henne för en stund
- Klippa 3st och färgat 2st
- Ätit för mycket godis
- Se på tv och ätit pizza
- Få ett samtal om att jag behövs på Strömsö imorgon