onsdag 26 maj 2010

Behandlingar

Sådär ja, nu har jag packat med lite grejer hem till Vasa så att jag kan öva på world skills uttagningarna under sommaren. Kommer ju som sagt jobba på Skönhetspunkten så vill ni ha de behandlingar jag övar på just nu till ett riktigt billigt pris är det bara att höra av sig till mej. Ni får behandling + jag får övning = alla glada och nöjda.

De behandlingar jag kommer att öva på är:

Vaxning - ben, armar, överläpp osv

Nagellackning med nageldekoration - olika färger, former, kanske med nagelstenar osv

Specialblåbärsbehandling - Denna behandling är perfekt till den som har lite rödaktig hy, känslig hy, har ytliga blodkärl, lätt rodnar eller bara har en stressad hy med irritationer från acne som behöver lugnas ner. Passar dock bra till alla hudtyper. Behandlingen lugnar huden, ger fukt, rengör och förhindrar för tidigt åldrande av huden. Behandlingen innehåller rengöring, enzymatisk peeling, massage, 2 ansiktsmasker (ena är en specialmask som läggs ovanpå den andra och som sedan bara kan lyftas bort), dagcreme, ögoncreme.

Kommer förstås göra alla möjliga behandlingar till förmånliga priser men dessa blir riktigt billiga eftersom jag behöver öva så mycket som möjligt! Mer information kommer.