måndag 26 april 2010

I Jakobstad just nu

Sitter i min lilla lägenhet och äter körbärstomater, yoghurt, nötter och annat gott (och nyttigt) som jag just varit och handlat. Före jag körde till Jeppis var jag och hämtade arbetsrocken jag ska ha imorgon. Märkte att den hade en fläck som jag inte fick bort med handtvättmedel så höll på att få smått panik men efter att jag enligt mammas rekommendationer varit ytterligare en gång till butiken och handlat Ariel så gick fläckarna bort! HOH! Vill ju inte få minuspoäng det första jag gör när jag kommer till tävlingen.

Övade på Sandra idag. Allt är någorlunda på klart men småsaker verkar ännu gå fel hela tiden. Har inte gått helt felfritt en enda gång då jag övat men nu biter jag bara ihop och gör mitt bästa imorgon!

Nu ska jag fixa till mina naglar och packa för Oulu-resan. Ska försöka att inte vara alltför nervös.