tisdag 23 mars 2010

Hemma igen



Hemma från min tredje praktikdag på Ihohud. Dagarna går så snabbt! Hann med lunch med mamma, Niklas och Sara klockan halv 2 idag också. Nu ska jag bara snabbt få i mej nånting att äta och sen far jag och tränar world skills. Det är helkroppspeeling, helkroppsmassage och cellulitmask som är de olika tävlingsmomenten. Idag tränar jag masken på Sara tror jag. Har inte haft alls någon tid att träna till tävlingen så vi får se hur det går. Har ännu en månad på mej.

Efter det kommer Sara hit och jag skall färga hennes hår. Tror hon ska ha ljusa slingor eller möjligtvis slingor i lite olika nyanser. Får se vad hon hittat på.

Skulle sitta fint med lite semester nu! Hade planer på att göra en impulsresa till Italien men jag tror jag får glömma det nu när jag har praktiken och tävlingen att tänka på! (Bild från när vi var till Egypten)